Factureren in 2017, leren in 2018!

Het einde van 2017 is in zicht en wellicht heeft u nog wat budget over, maar te weinig tijd om een training of masterclass te volgen. Een oplossing nodig? Die kunnen wij u bieden!

Meer

Aanbieding 3=2!

Investeer in je toekomst en schrijf je vóór 1 januari 2018 in voor drie trainingen en betaal er slechts twee!

Meer

LOYALITEIT IN DE OUDERENZORG: ZES IDEEËN OM TE VERBETEREN

Het verwerven van nieuwe cliënten is een continue uitdaging voor zorgorganisaties. Echter, de inspanning om het vertrouwen en de cliëntenloyaliteit van bestaande cliënten op te bouwen en te behouden is misschien wel een veel grotere uitdaging.

Meer

CRISIS COMMUNICATIE IN DE OUDERENZORG

Een crisismanagement-plan garandeert een goede beheersing van een mogelijke crisissituatie, zowel in de uitvoering als een vooraf afgesproken doelstelling. Het plan van aanpak dient beschikbaar te zijn vóórdat een crisis plaatsvindt.

Meer

CLIENT JOURNEY VAN DE OUDERENZORG

Weet je nog dat je enkele jaren geleden naar het reisbureau ging om een vakantie te boeken? Toen was dit de normaalste zaak van de wereld. Vandaag de dag oriënteert ruim 75% van de consumenten zich digitaal op de vakantie.

Meer

HOE MARKETING DE OUDERENZORG VERANDERT

Tien jaar geleden ging een zorgconsument en zijn familie af op verpleeghuizen in de nabijheid van de eigen woonplaats. Vooral de huisarts en de thuiszorg beïnvloedden het keuzeproces naar een nieuwe woonomgeving.

Meer

KEUZEPROCESSEN IN DE OUDERENZORG

De kern van zorgmarketing, het zoekgedrag van ouderen en het keuzegedrag van ouderen kwamen aan bod. Wij belichten de belangrijkste onderdelen die tijdens dit symposium aan de orde kwamen.

Meer

TRENDS IN HET ZORGLANDSCHAP

De grootste trend die wij gespot hebben, gaat voornamelijk over het doorzetten van de individualisering. Maatwerk in ondersteunende middelen voor mensen met een fysieke beperking kenden we natuurlijk al. Hoewel er eerder maar enkele modellen rolstoelen waren, kunnen mensen met een beperking zich nu ook verplaatsen met een lifestyleproduct.

Meer

SALESONDERSTEUNING VOOR TOELEVERANCIERS VAN DE ZORG

U wilt extra aandacht geven aan een product en uw marktaandeel vergroten door meer producten te verkopen bij uw klanten of bij uw prospects. Salesondersteuning is een uitermate geschikt middel om deze doelstellingen te behalen.

Meer

OUDERENZORG: KIEZEN OM GEKOZEN TE WORDEN

Veel zorginstellingen gaan ervan uit dat iedere cliënt rendeert. Iedere consumeert immers zorg? Wij zijn overtuigd dat op lange termijn dit niet onderscheidend is voor zorgorganisaties om te overleven.

Meer

ZORGMARKTSCAN: KLANTSEGMENTATIE

Niet elke (toekomstige) zorgconsument is even kansrijk. Bovendien kiezen verschillende zorgconsumenten om verschillende redenen voor uw zorginstelling of locatie. De een zoekt kwaliteit van zorg, de ander voor extra services en een derde kiest vooral voor u vanwege goede ervaringen uit zijn netwerk.

Meer

FREELANCEN – DE TOEKOMSTIGE MANIER VAN WERKEN IS ER AL

Een standaard werkdag van 9-tot-5 zien we steeds meer verschuiven naar een flexibel ingestelde arbeidsmarkt. Ook zorgorganisaties willen zich snel kunnen aanpassen aan plotselinge veranderingen en behoeften.

Meer

ZORGMARKTSCAN: OP ZOEK NAAR DE TOEKOMSTIGE KLANT

POSTNL EN BUREAU ZORGMARKETING LANCEERDEN ONLANGS DE ZORGMARKTSCAN. WAT DOET DEZE SCAN NU EIGENLIJK EN WAT KAN HET BETEKENEN VOOR UW ZORGORGANISATIE?

Meer

COMMUNICATIESTRATEGIE BELANGRIJK?

Vaak maken wij kennis met potentiële klanten die willen dat wij een aantal voorstellen, ideeën en activiteiten uitvoeren zonder onderzoek te doen naar of ons te informeren over de communicatiestrategie.

Meer

BABYBOOMERS WORDEN 70

In 2016 zullen de eersten van de babyboomers 70 worden. We hoeven niet in detail te gaan over de verwachte gevolgen van de vergrijzing van de babyboom generatie, dit is goed gedocumenteerd.

Meer

ZORGMARKTSCAN: GEEFT INZICHT IN ZORGCONSUMENTEN

Om als zorgorganisatie op het juiste moment via het beste kanaal de beste diensten en informatie te leveren, moet je weten wie je cliënt is, waar hij of zij zich bevindt en wat zijn of haar behoefte is.

Meer

LEEGSTANDSPROBLEMATIEK BEHAPBAAR MET MARKTKENNIS

De huidige veranderingen in de zorg hebben tot gevolg dat veel zorginstellingen te kampen hebben met leegstaand vastgoed. Deze leegstandsproblematiek kent meerdere dimensies en het is dan ook noodzakelijk om dit probleem vanuit verschillende perspectieven te analyseren om tot een oplossing te komen.

Meer