Over Mathijs de Boer

Mathijs de Boer is strategisch marketeer met een bedrijfskundige en IT achtergrond. Met ruim 15 jaar ervaring op het gebied van (online) marketing, propositieontwikkeling, marketingstrategie en marketingmanagement. In de financiële dienstverlening, retail en zorg.  Met DIVS Marketing Development helpt Mathijs onderneming meer uit hun klanten en marketing te halen. Dit doet hij door het geven van kennissessies, begeleiden van het planproces en advisering in marketingprojecten. De afgelopen maanden stonden vooral in het teken van de implementatie van de AVG in de marketingorganisatie.

 

Docent Dé Zorgmarketing Academie
Voor Dé Zorgmarketing Academie verzorg ik de masterclass ‘Ontwerp een optimale klantbeleving’. Klantbeleving is met alle markt- en technologische ontwikkelingen niet meer weg te denken en wordt voor bedrijven steeds belangrijker om hun positie te behouden of uit te breiden. Dit geldt in toenemende mate ook voor zorgverleners.

De masterclass combineert theorie en praktijk op het gebied van klantpersona’s, klantreis en klantcommunicatie en is bedoeld voor iedereen die meer inzicht wil krijgen in de reis van een klant door de zorginstelling.

Masterclass

  • Ontwerp de optimale klantbeleving